HAA!

Huomenna vien näytteen terveyskeskuksen labraan.
Ja muuten aivan varmasti vien!

Kiva homma muuten.
Tuli mieleen, että jos minulla nyt sattuu jokin tauti olemaan, miten kerron siitä sille yhdelle, jolta sen ilmeisesti sain?
Siis, sehän on velvollisuuteni, ettei hän tartuta muita ja tulee itsekin kuntoon. Tosin olen satavarma että hän on kerennyt hässiä tässä välissä jo vaikka kuinka monen kanssa, mutta kuitenkin.

Eihän me edes olla väleissä.
Tai kai, ehkä, en osaa sanoa.
Ensimmäisen kerran pariin kuukauteen näin hänet viime viikonloppuna, uuden tyttöystävänsä kanssa.
Ihmettelin kuitenkin hänen ystävällisyyttään minua kohtaan, sillä viimeksi sanoin hänelle aika pahasti.
Ettei meidän ikinä enää kannata nähdä.
Ja että olen pettynyt meihin.

Sinänsä tuo oli ymmärrettävää, sillä olihan hän lähellä puukottaa minua.

Mutta silti olen katunut sanojani joka ikinen päivä.


Kaipa vieläkin rakastan häntä.